18
Sep
08

Panduan Dan Teknik Rahsia eBay Terbongkar!

Inilah Rahsia beliau..

“Saya menjual pelbagai-bagai barangan seperti T-Shirt, Pendrive, Mousepad, Mug, dan beratus-ratus produk lain di eBay. Bukti di atas menunjukkan bukti pendapatan saya dari salah sebuah akaun PayPal saya. Untuk pengetahuan anda, semua produk tersebut adalah ‘design’ saya sendiri tetapi SAYA TIDAK PERNAH MELIHAT ATAU MENYENTUH SEMUA BARANGAN YANG SAYA PERNAH JUAL!!

“Ya! Benar! Saya hanya membuat ‘design’, kemudian ada pihak lain yang akan mencetak, membungkus dan seterusnya menghantar produk tersebut terus ke pintu pelanggan eBay saya!

Jadi mengapa hanya memandang sepi ‘Rahsia’ beliau itu?.. Ayuh

Sekarang inilah masanya untuk kita bertindak..

Tapi bagaimana untuk memulakannya..?

Mudah sahaja.. Melalui panduan dan teknik Rahsia beliau akan bertambah lagi penjualan dalam bidang ‘online’ khasnya ‘eBay’ ini. Dan anda juga boleh menjual produk rekaan anda sendiri melalui saluran eBay ini.

 

Oh ya, seperti kata beliau;

“Rahsia ini AMAT BESAR sehingga setelah anda mempelajarinya dari saya, anda sendiri akan merahsiakannya kerana lebih ramai orang tahu tentang rahsia ini, lebih ramai saingan anda di eBay! Oleh itu janganlah jadi orang yang terakhir mengetahui rahsia hebat ini.”

Melihat potensi perniagaan eBay ini boleh menjana pendapatan sampingan anda apa kata usah dilepaskan peluang yang keemasan ini..

Lawatilah di sini..

“Bertindak dengan fikiran dan cara yang tepat” menuju ke arah kejayaan anda.


0 Responses to “Panduan Dan Teknik Rahsia eBay Terbongkar!”



  1. Tinggalkan Komen

Tinggalkan Jawapan

September 2008
M T W T F S S
« Aug   Dec »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Blog Stats

  • 57,254 hits

Mari kongsi ilmu cari duit dan buat wang

Flickr Photos

Trillium Lake Alpine Glow

Chin Scratching Short-eared Owl

Arrow . . .

Arrow - Macro Monday

" Arrow man "

More Photos

Pilihan Kategori

Jom Twitter

ViralHosts.com


