19
Feb
10

I’m Back Again!!.. Salam Tahun 2010

Ini sungguh betul-betul ‘tersangat’lah lamanya saya tidak up-date apa-apa didalam blog ini.. Sebabnya?..

Bukan nak boikot ker, dah ‘fed-up’ ker, pergi bertapa didalam gua ker atau apa-apa saja tanggapan dibenak hati anda..

Memang sengaja saya tidak mahu up-date, sebabnya???…hmm mm saya banyak menghabiskan masa saya dengan membaca buku, melayari blog rakan-rakan yang lain dan sambil itu menjalankan tugas harian macam biasa.

Ini pun dah hampir masuk ke bulan Mac 2010..  siapdah tukar ke theme baru diblog wordpress ni.

Sengaja pilih theme yang warnanya agak gelap sikit supaya dapat ler jimat bateri laptop ker atau bil elektrik sesiapa yang berkungjung diblog saya ni..(ehh jika ada ler yer.) Lagi satu lebih cepat line speed bila melayarinya..kan.

Dahulu tak berapa banyak theme diwordpress yang diberi ‘free’ ni.. La ni al-hamdulillah macam-macam theme ada disediakan.. boleh pilih pelbagai bahasa pulak tu kan..? Itu idea kreative namanya.. supaya orang ramai boleh mengunapakai sistem yang diciptakan berbentuk ‘mesra pengguna’.. Tidak kiralah blogger atau wordpress ker masing-masing mempunyai ciri-ciri kelebihan tersendiri bagi menarik lebih ramai pengguna diluar sana mengaplikasikan sumber yang percuma ini.

Memandangkan hari ni hari Jumaat ‘Penghulu segala hari’ maka saya nak bersiap-siaplah nak pergi ‘Solat Jumaat’.

Nak cerita pasal ‘Cari Duit Buat Wang’ ni boleh lah saya tulis dilain kali saja lah..

Ni pun tengah belajar-belajar ‘tool-tool’ yang baru dalam wordpress ni.. Semoga berjumpa dilain pula. k

Salam Hari Jumaat dan Sejahtera hendaknya anda disana..


0 Responses to “I’m Back Again!!.. Salam Tahun 2010”



  1. Tinggalkan Komen

Tinggalkan Jawapan

Februari 2010
M T W T F S S
« Dec   Apr »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

Blog Stats

  • 57,254 hits

Mari kongsi ilmu cari duit dan buat wang

Flickr Photos

Trillium Lake Alpine Glow

Chin Scratching Short-eared Owl

Arrow . . .

Arrow - Macro Monday

" Arrow man "

More Photos

Pilihan Kategori

Jom Twitter

ViralHosts.com


